Funny thing..

Dagen har väl sett ut som i stort sett alla jobb-lördagar brukar göra.
Tonvis med folk, miljoner saker att springa och greja med och så till sist när stängen närmar sig så tar glada-humöret slut.. Putsveck. Som att smälla hål på en ballong. Det slår aldrig fel.
Det är aaalltid någon som kommer med reklambladet i högsta hugg och påpekar att de ju faktiskt står att vi stänger kl 17, inte kl 16!

Lika kul varje gång att ta bladet ifrån dem och peka på raden under --> Lokala avvikelser kan förekomma.
Ha. Fuck you.

En rolig grej hände idag dock, som fick upp allas humör:
En tant stog och knackade på lageringångens platsdörrar.. Inget svar.
Sedan tog hon sig till kontorsdörren och knackade där.. Inget svar (jag stog ca 5 m ifrån, tänkte att hon kanske skulle se mig..?) Men icke.
När ingen svarade på hennes knackningar tog hon tag i prisfrågeterminalen och la den mot örat som en telefon, då kunde man liksom inte hålla sig längre.. 

Stackars lilla vilsna tant.. Men det såg så gääälet roligt ut!
Vikket skitställe va, vilken sunkig personal.. Som inte svarar när man "ringer".
Haha!
Näe, flåt. Hon fick hjälp.. sen.



Ja, jag har ritat den själv

Nu ska jag slänga mig i duschen, sen får vi se vad resten av kvällen har att erbjuda..
Pusshejsvejs sålängepänge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha klockren!! ;D

2009-08-23 @ 15:07:24
Postat av: benny

Hahhahaha, kunderna dom tar alla priser ;)

2009-08-27 @ 21:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0