Coffee coffee coffee..

Solen skiner, fåglarna kvittrar och jag har ledig dag idag!
Vad står på agendan? Ingen aning, har absolut ingenting planerat.. Underbart skönt.

Rännde över till M-M för kaffe och skitsnack, fick dock skjutas lite på då hon satt och kollade film --> Marley and me.
Har ni sett den? Jag kom ju in i filmen precis i slutet, men det räckte gott för att jag skulle börja snyfta och jag fick svälja ner klumpar i halsen fler än en gång må ni tro..
Tur att jag inte såg hela.

På tal om film, har ni inte sett Män som hatar kvinnor än så tycker jag att ni ska slita tummen ur röven och gå och införskaffa er den.. Den är värd det, u have my word.

Nä nu blir det mer kaffe. Hörs senare!
Pusshejs, grusognejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0