Baby did a bad, bad thing..

När jag lämnade en snörvlande Myri Myrson för att åka hem till mitt igår så hade jag ju planer på att sussa..
Jag var ju trött, inget snack om saken, men kunde jag sova?
.

Så istället satte jag på SATC boxen, skönt att slippa tänka för en stund.
Tjejorna gör ju i stort sett allt tänkande för en.

Men, nu är jag åter tillbaka at mom's place och har precis käkat en riktigt brakfrulle med M-M.
Supergött! Synd bara att jag råkade göra kaffet lite väl svagt just denna morgon, en riktigt koffeinkick hade inte suttit helt fel känner jag..
Men men, what to do!

Snart dags för ett pass i plåtboxen, laddad?
Inte heltofullt, nej.. Men det ska nog gå att ta sig igenom dagen iallafall.

Hörs senare gott folk, Pusshejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0